Här ser du våra vanligaste frågor och svar.

Nej. Flertalet av våra kunder använder enbart offlinetjänsterna. Då kan dina kunder själva hitta informationen de behöver, bläddra i din kunskapsbank (helpdesk) samt skicka in ärenden via formulär.

Vi kommer att kontakta dig för att se ifall du önskar fortsätta. Om du väljer att bli kund kan du fortsätta använda din licens som vanligt och vi skickar ut en faktura till dig. I annat fall stängs din provlicens bara ner.

Nej. När du väljer att bli kund hanterar vi betalningen via faktura.

Ja, du skapar enkelt nya avdelningar och kontaktknappar. Dessa kan du sedan klistra in i obegränsat antal hemsidor.

Det finns inga begränsningar i antal. Vi har både stora kunder och små företag som använder tjänsten.

Du loggar in på ”dittföretag.liveagent.se”. Det är även möjligt att skapa en helt egen inlogg under din egna domän, som tex. support.dittföretag.se

Vi har inga bindningstider. Efter utvärderingen bestämmer du aktivt ifall du önskar fortsätta med tjänsten. Du behåller då din licens och kan när som helst säga upp den. Istället för att binda våra kunder på långa avtal, har vi en uppsägning om tre månader som även motsvarar våra faktureringsperioder.

Om du har ett större bolag med många människor i kundtjänst erbjuder vi ett dedikerat supportavtal, beroende på hur omfattande integreringen är. I annat fall är all support kostnadsfritt.

Ja det kan du. Du använder dig då av dina egna loggor, egna mailadresser, egna mailmallar etc.

Precis som du vill. Vårt system är designat för att sömnlöst kunna anpassas. Det betyder att du kan ladda upp egna design eller anpassa de förinställda chattknapparna och kontaktformulär.

Ja. Förutom chatt innehåller systemet stöd för följande kundhanteringar: E-post, Twitter, Facebook, Kontaktformulär, Självhjälp, Kundkort, etc. Fördjupa dig gärna i funktionerna.

När du fyller i dina uppgifter kommer vårt team att förinställa ditt konto så att det passar ditt företag från första början. Du får sedan ett mail av oss och kan logga in.

Vi har kunder som enbart använder tjänsten som kundplattform utan att ha chatt inkopplat. Du väljer själv.

Via snabbknappar bestämmer du enkelt chattens synlighet på din hemsida.

Ja! Hela systemet är mobilanpassat. Du kan dessutom ladda ner vår app i din telefon eller läsplatta.

Ja, vi hjälper dig och din personal med utbildning, design och tekniska frågor.

Vi är väldigt flexibla och nära till hands när det dyker upp frågor och önskemål. Dessutom har systemet väldigt omfattande supportfunktioner vilket gör att du tryggt kan växa i det och anpassa. Utvärdera först och se själv!

Redo

att ta nästa steg?


Gör det nu, så är du snart startklar. Det är helt gratis de första 14 dagarna.


Kom igång
Redo att ta nästa steg?