LiveAgent för Kund- och Svarstjänstbyråer
LiveAgent är ett effektivt ärendehanteringssystem med dedikerade och innovativa kontaktmoduler. LiveAgent fungerar out-of-the-box och kan därför snabbt skalanpassas till byråernas olika kundbehov. Det är därför även ett verktyg som din byrå kan växa med, i takt som kundernas önskemål växer.
Färdiga, inbyggda kontaktmoduler finns för...
Hantering av inkommande e-post
Erbjud svarstjänst på kundernas mail. LiveAgent lägger respektive kunds mail i en egen mapp och tilldelar det till ansvariga medarbetare hos er. Varje inkommande mail får ett eget ärendenummer och kan lätt följas upp i framtiden, utan att kunder behöver förklara om allt igen.
Chatt på kundernas hemsida
Lägg till en chattknapp och svara på kundernas ärenden. Alla ärenden läggs i respektive kunds mapp. Skicka även vidare svårare ärenden till kunden själv och ha statistik över samtliga tidigare ärenden. Anpassa enkelt chattknappens utseende så att den matchar kundernas hemsida.
Kontaktformulär
Koppla kundernas kontaktformulär till LiveAgent. När kundens besökare fyller i olika formulär på hemsidan följer all data med till LiveAgent och dyker upp som ett nytt ärende att hantera. Det är enkelt för er att skapa nya formulär och enkelt för kunden att lägga in dessa.
Inbjudningar
Öka dina kunders konvertering genom proaktiva inbjudningar. Detta innebär att besökare, efter en viss tid, får upp en ruta där ni frågar om ni kan hjälpa till med något. Givetvis anpassar ni design och budskap efter kundens önskemål.
Svara på era kunders Facebookinlägg från samma system som ni hanterar övriga ärenden i. Ni behöver inte växla från LiveAgent utan jobbar kvar i samma vy.
IP-Telefoni
Koppla in egna telefonummer direkt i LiveAgent eller använd er egna befintliga IP-Telefonilösning. Välj själv vad som passar er verksamhet bäst.